شهرک توریستی نمک آبرود

شهرک توریستی نمک آبرود از جمله مهم ترین و پر طرفدار ترین جاذبه های گردشگری استان مازندران به شمار می رود که در 12 کیلومتری مسیر چالوس به تنکابن واقع شده است. این شهرک زیبا و گردش پذیر، دارای وسعت تقریبی 650 هکتار است که  از سمت شمال به دریای خزر و از جانب جنوب به ارتفاعات مدوبن رشته کوه های البرز، منتهی می شود.

این مکان، با وجود طبيعت بکر و وحشى و نیز حفظ سيستم‌ هاى اکولوژيکى، در شمار يکى از پارک‌ هاى جنگلى معروف و زيباى منطقه شمال کشورمان به شمار می رود. وجود درختان اکثرا کمیاب و انبوه، شمشادهایی با عمر بیش از 700 سال و دیگر گونه‌ هاى مختلف گياهانی نظیر افرا، توسکا و ملچ که در این منطقه دیده می شوند، زیبایی طبیعت آن را دو چندان ساخته است.

پارک جنگلی شهرک نمک آبرود

پارک جنگلی واقع در شهرک توریستی نمک آبرود، از دیرباز با وجود جنگل های منحصر به فرد، زیبا و دل انگیز خود، چشم اندازی زیبا و روح نواز را به این منطقه بخشیده است. این پارک جنگلی، در بیشتر ماه های سال از هوایی دلنشین، مطبوع و خنک برخوردار است.  شب هنگام نیز، در اکثر اوقات،  فضای آن مه آلود بوده که این به خودی خود ، ایجاد کننده یک فضای رویایی برای گردشگرانی است که از این منطقه دیدن می کنند. شایان ذکر است که یکی از پر طرفدار ترین و زیباترین بخش های شهرک توریستی نمک آبرود، پارک های جنگلی واقع در آن می باشد که با نام های شمشاد و بنفشه وسعت تقریبیی ۲۰۰ هکتار  در قسمت شمالی این مجموعه قرارگرفته‌اند.

رزرو تور شمال با تخفیف به همراه بازدید از شگفت انگیزترین مکان های شمال ایران

امکانات شهرک نمک آبرود

مهم تر از همه این که، در این مجموعه، علاوه بر امکانات جالب و بی نظیری  که در ادامه ذکر می شود، خدمات تفریحی – رفاهی دیگری نیز نظیر سرویس های بهداشتی، بوفه، دوش آب ، عکاسخانه سنتی، چایخانه ‌های سنتی واقع در قسمت جنگلی و قسمت ساحلی، رستوران ساحلی با چشم انداز بسیار زیبای دریا و رودخانه، عرضه مستقیم صنایع دستی و گردشگری و پارکینگ با ظرفیت 1000 خودرو نیز وجود دارد.

اقامت در شهرک نمک آبرود

و اما قابل توجه گردشگرانی که تمایل به اقامت در این منطقه را دارند! یکی از ویژگی های بارز و ممتاز مجموعه توریستی ساحلی نمک آبرود، وجود امکان اقامت در  آن است. در سفر به این شهرک، می توانید شب را به راحتی در این مکان  بگذرانید و اقامتی متفاوت را در دل طبیعت در سفر خود تجربه کنید. بدین منظور، دست اندر کاران احداث این مجموعه، جهت راحتی، رفاه و آسایش گردشگران، تدبیر ساخت 14عدد کلبه چوبی، تعداد 142 آلاچیق،  5 دستگاه سوییت مبله و 180 عدد چادر و کمپینگ را نیز از پیش اندیشیده اند.

چه زمانی به شهرک نمک آبرود برویم؟

و اما، بهترین زمان برای سفر به شهرک توریستی نمک آبرود، فصل های بهار و تابستان است. در دو فصل مذکور، شمار زیادی از گردشگران و مسافران راهی دیار سر سبز و زیبای نمک آبرود می شوند تا از دیدن جاذبه های طبیعی بی نظیر این خطه و نیز سواحل نقره فام و رویایی دریای خزر نهایت لذت ببرند.

البته ناگفته نماند که شمار اندکی از گردشگران با توجه به شرایطشان، ممکن است فصل های پائیز و زمستان را برای سفر به این منطقه برگزینند که اگر سرمای هوا، برایشان مشکل ساز نباشد، دیدن طبیعت بی بدیل شمال کشور در دو فصل مذکور نیز خالی از لطف نیست.

در فصل پائیز، رنگ به رنگ شدن  برگ های درختان و دیدن برگ فرشی از رنگ های زیبا و رویایی، چهره ای خیال انگیز و جلوه ای تماشایی را به طبیعت نمک آبرود می بخشد. در فصل زمستان نیز،  به شرط به همراه داشتن لباس و وسائل ضروری و مناسب سفر، نمک آبرود برف پوش شده را نیز می توانید از نزدیک ببینید و از دیدن تجلی طبیعت شمال از لا به لای دانه های سفید برف، تجربه ای متفتوت را در سفر به این منطقه با خود به ارمغان ببرید.

جاذبه های تفریحی و توریستی شهرک نمک آبرود

و اما، در ادامه به ذکر جزئیات مربوط به جاذبه های موجود در این مکان می پردازیم. جاذبه هایی که آگاهی از وجود آنان در این منطقه توریستی، هر گردشگری را مشتاق می سازد که برای یک بار هم که شده به این مکان بی نظیر سفر کند.

  • جاذبه های توریستی نمک آبرود

آن چه که سبب شده است این شهرک توریستی به یکی از بی نظیر ترین جاذبه های گردشگری شمال کشور معروف شود، وجود امکانات تفریحی و رفاهی متنوع در آن است. وجود این امکانات، سبب  فراهم ساختن تجربه یک سفر پر از خاطرت خوب، متنوع و به یاد ماندنی برای هر گردشگری خواهد شد. جاذبه های توریستی این شهرک زیبا عبارتند از:

  • تله کابین نمک آبرود

یکی از پر جاذبه ترین قسمت های این شهرک توریستی، تله کابین آن، واقع در جنوب شرقی این منطقه می باشد. تله کابین نمک آبرود، مرتفع ترين تله كابين كشور می باشد که در سال 1372 با تلاش مهندسان و كارشناسان کشورمان، احداث شد و به بهره برداری رسيد.

در سفر با این تله کابین، می توانید تمام زیبایی های واقع در ارتفاعات این منطقه را از نزدیک لمس کنید و از دیدن این همگی شگفتی، هیجان زده شوید. این تله کابین، هم چنین، امکان صعود بر فراز قله های  زیبای دیو حمام و مدوبن و تماشای چشم انداز های اطراف منطقه را فراهم می‌ سازد. هر چه از این ارتفاعات، بیشتر اوج بگیرید، نظاره گر منظره های زيبای دريای خزر و پانورامای جنگل نمک آبرود خواهید بود.

انواع تور گردشگری داخلی به همراه راهنمای تور با بهترین قیمت‌ها

پس از پیاده شدن از تله کابین، در درون جنگلی بسیار رویایی، زیبا و دل انگیز و پوشیده از مه، همه آن زیبایی را که از یک جاذبه طبیعی در ذهن خود متصور بوده اید خواهید دید. در این مکان، به قدری آرامش و زیبایی وجود دارد که شاید هرگز نخواهید از آن به بیرون آیید.

گفتنی است که این تله کابین، در حال حاضر، دارای دو خط می باشد. خط یک آن، دارای ۴۲ كابین ۴ نفره است كه توانایی پیمودن مسیر ۲۱۰۰ متری را با سرعت ۳ متر بر ثانیه و در كمتر از 15 دقیقه داراست. هم چنین، ارتفاع دكل این تله كابین، تقریبا بین  ۴ تا 50 متر است و میانگین میزان جابه جایی مسافران در طی  سال بر اساس مواردی نظیر موقعیت جغرافیایی و اقلیمی این ناحیه، و ایام تعطیل سال و میزان استقبال گردشگران، متغیر است.

  • سورتمه نمک آبرود

جالب است بدانید که این سورتمه، نخستین سورتمه احداث شده در ایران است. گردشگرانی که دوست دار تجربه هیجان هایی از این قبیل هستند، می توانند با سوار شدن بر این سورتمه، با حرکت 25 کیلومتر در یک ساعت، هم زمان با طی این مسیر و تجربه هیجان سرعت،  از لابه لای انبوه درختان سرسبز و چشم انداز های زیبا، نهایت لذت را ببرید.

شایان ذکر است که این سورتمه، دارای مسیری برابر با 1250 متر و حداکثر اختلاف ارتفاع 90 متری مسیر از ایستگاه است که از این لحاظ، رکورد ‌دار طولانی ‌ترین مسیر سورتمه سواری در کشور است. در ایستگاه سورتمه نمک آبرود، 56عدد دستگاه سورتمه وجود دارد.

 

  • تفرجگاه ساحلی نمک آبرود

یکی از بارز ترین ویژگی های شهرهای شمالی کشورمان، هم جواری آنان با ساحل رویایی دریای خزر است. در حاشیه شمالی شهرک توریستی نمک آبرود، منطقه ای مملو از درختان شمشاد به چشم در کنار ساحل دریای خزر وجود دارد که با محیطی دل نشین و آرام و نیز طبیعتی دل نواز، و امکانات متعدد و متنوع، خاطره ساز بهترین گردش را برای هر گردشگری مهیا می سازد. این تفرجگاه دارای امکاناتی به شرح زیر می باشد:

  • تفریحات آبی

شنا:   در صورت تمایل به شنا در ساحل نمک آبرود می توانید با وجود امکاناتی نظیر ساحل دو پلاژ شنا مخصوص خانم ها و آقایان، که هر یک دارای ۴۰ سایبان (چتر)، آرامش یک آب تنی و شنای لذت بخش را در محدوده امن و تعیین شده این پلاژها  تجربه کنید.

قایق سواری: این بخش از شهرک توریستی نمک آبرود، به مساحت 60 متر مربع، دارای اسكله قایق رانی موتوری و پدالی می باشد که امکانات مناسبی را جهت قایق رانی در میان آب های دریای خزر برای گردشگران فراهم ساخته است.

 

جت اسکی:جت اسکی،  یک وسیله تفریحی آبی تک نفره می باشد که با سرعت بر روی آب حرکت می کند و لذت هیجان انگیزی را برای گردشگرانی که مایلند از آن استفاده کنند به همراه دارد.

شاتل :  وسیله ای تو خالی و تقریبا شبیه به یک موشک فضایی است که  با استفاده از یک طناب بلند، به قایق متصل می شود و با حرکت آن به حرکت در می آید. در تفرجگاه ساحلی نمک آب رود، می توانید با سوار شدن بر شاتل، تجربه گر لذت و هیجانی به یاد ماندنی باشید.

چتر پاراسل:  چتر پاراسل یکی از دیگر تفریحات مهیج این تفرجگاه است که اکثر گردشگران جوان، مایل به تجربه کردن هیجان بی نظیر چتربازی بر فراز دریا با آن هستند. در این امکان ورزشی – تفریحی، می توانید سوار بر چتر پاراسل شده و در حالی که به یک قایق با حرکت سریع متصل هستید، به تدریج به سمت جلو کشیده می شوید تا اوج بگیرید.

هاور کرافت : این وسیله هیجان آور، با جدا شدن تدریجی از سطح زمین و لغزیدن در هوا، لحظات خارق العاده ای را برای گردشگرانی که از این جاذبه تفریحی استفاده می کنند، به ارمغان می آورد. مواردی نظیر لغزش های یک طرفه، حرکت های چرخشی، و مانورهای دیدنی و مهیج، از جذابیت های ویژه این تفریح هستند.

مشاوره و رزرو تورهای مسافرتی داخلی با تمام امکانات تفریحی و رفاهی

  • تفریحات ساحلی

پیست اسب سواری : گردشگرانی که تمایل به اسب سواری در ساحل دریای خزر دارند، می توانند لذت چنین کار یرا در منطقه توریستی نمک آبرود تجربه کنند.

پیست دوچرخه سواری:  پیست دوچرخه سواری واقع در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود نیز، اماده ارائه خدمات مربوطه به گردشگرانی است که خواهان پرداختن به ورزش دوچرخه سواری در زیباترین و خوش آب و هواترین نقطه مازندرانند.

پیست موتور و ماشین ATV: موتور و ماشین ATV از جمله وسایلی هستند که با سوار شدن بر آن، لذت، هیجان و نشاط  را در سفر به نمک آبرود یا خود به ارمغان خواهید برد.

شهربازی:  قابل توجه گردشگرانی که با کودکانشان به این شهرک توریستی سفر می کنند. در این شهر بازی می توانید در کنار کودکتان، لحظاتی شیرین و مهیج را در سفر به این مکان خلق کنید.

جشنواره تابستانی:  گردشگرانی که به تنوع در سفر علاقه مندند به یاد داشته باشند که  در این مجموعه، هر سال، از ابتدا تا انتهای تابستان در تفرجگاه ساحلی نمک آبرود، با اجرای  طرحی به نام ساحل سالم که شامل برنامه هایی نظیر اجرای مسابقه، جُنگ شادی، اهدای جوایز،  تقلید صدا، و . . .  می باشد.

  • مجموعه پروازی نمک آبرود

گردشگرانی که تمایل به پرواز بر فراز این منطقه بسیار زیبا دارند، می توانند در ضلع شمالی این شهرک توریستی، و با استفاده از امکانات ویژه ای به شرح زیر و نیز وجود کادری مجرب، پرواز بر فراز این همه شگفتی را تجربه کنند.

گلایدر : این وسیله که باد پَر و هواپیمای بی موتور نیز نام دارد، هواگردی است که به منظور به پرواز درآمدن، نیازی به استفاده از انرژی موتور ندارد. برای استفاده از گلایدر، باید قبل از اقدام به پرواز، با ابزاری جدا، آن را به ارتفاعی مناسب رساند. پس از آن،  این وسیله با استفاده از نیروی گرانش و جریان‌های هوایی به راحتی به پرواز در می آید.  استفاده از این وسیله جهت پرواز بسیار مهیج و لذت بخش است.

پاراگلایدر:  پاراگلایدر، یک ورزش تفریحی و رقابتی است که به آن، پرش با چتربال و چترپری نیز می گویند. نحوه استفاده از آن بدین گونه است که در هنگام پرواز، می توان پروازی با ویژگی ‌هایی مانند پرواز آزاد و سبک وزنی را به طور همزمان تجربه کرد.   پاراگلایدر، وسیله ای فاقد موتور است و نشست و برخاست آن توسط پاهای شخصی که بر آن سوار می شود، انجام می ‌شود. هم چنین، سازه بال این وسیله به واسطه  یک قفل فولادی به صندلی متصل می ‌شود.

 

کایت: کایت را همه می شناسند! وسیله ای هواییو  بسیار سبک است که بال هایی شبیه به بال پرندگان دارد. برای استفاده صحیح از آن باید به حالت آویزان، زیر بال های کایت قرار گرفته و در هنگام فرود روی پاهای خود فرود آیید.

چتر : با استفاده از چتر می توان در این مجموعه پروازی، ورزش چتربازی را به راحتی تجربه کرد.

بالگرد:  بیشتر افراد، این وسیله را به نام هلیکوپتر می شناسند. با استفاده از هلیکوپتر می توانید بر فراز شهرک توریستی نمک آبرود پرواز کنید،  و از ارتفاع، نهایت لذت را از تماشای مناظر ببرید.

 

  • پارک ماجراجویی

در شهرک توریستی نمک آبرود، قسمتی به نام  با پارک ماجراجویی وجود دارد که در آن می توانید تفریحات زیر را تجربه کنید:

زيپ لاين نمک آبرود

قابل توجه گردشگران جوان و دوست دار هیجان و البته شجاع! اگر سوار بر تله کابین شده اید و به ارتفاعات رسیده اید، زیپ لاین را نیز تجربه کنید. در این تفریح که بسیار مهیج و سرگرم کننده است، افراد برای رفتن به قسمت دیگر یک کوه یا تپه بزرگ، با استفاده از یک کابل و آویزان شدن به آن به مقصد می رسند.

پل معلق نمک آبرود

در این جا، علاوه بر تجربه هیجان زیپ لاین، می توانید تفریح جدید و هیجان انگیز دیگری را نیز تجربه کنید. قدم زدن بر روی پل معلق! این پل  از چوب و طناب و کاربرد اصول ایمنی ساخته شده است و قدم زدن بر روی آن، شما را به چالش مواجه و مقابله با هراس از قدم زدن و عبور از ارتفاع دعوت می کشاند. پل معلق نمک آبرود نیز در نقطه مرتفع این مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به آن باید سوار تله کابین شد.

پیست کارتینگ نمک آبرود

این پیست، برای بازی بزرگسالان، دارای مسیری به طول 600 متر، با حداکثر سرعت 80 کیلومتر در ساعت و ظرفیت 10 ماشین است. مسیر این پیست در بخش نوجوانان،  دارای طول 200 متر، حداکثر سرعت 40 کیلومتر در ساعت و ظرفیت حداکثر  5 ماشین می باشد.

 

پینت بال نمک آبرود، تجربه هیجانی پر نشاط و رنگارنگ

پینت بال شهرک توریستی نمک آبرود به عنوان بزرگترین پینت بال جنگلی کشور است که در میان درختان زیبای توسکا قرار گرفته است. این بازی را می توان با حداقل 2 نفر و حداکثر دو تیم 40 نفره انجام داد و لحظاتی مهیج، سراسر خنده و خوشی را تجربه کرد. در صورتی که کودکتان را به همراه دارید، و می خواهید او هم از این تفریح لذت ببرد، می توانید از امکانات پینت بال کودکان که در همین مکان وجود دارد، استفاده کنید.

  • شهربازی نمک آبرود

بخشی ازاین شهرک توریستی، به شهربازی آن اختصاص داده شده است که دارای وسائل تفریح و سرگرمی متعددی است  که لذت هیجان و نشاطی را که تا به حال از هر یک از  قسمت های دیگر این  مجموعه داشته اید، کامل می کند. برخی از این دستگاه ها شامل موارد زیر می باشند:

ترامبولین : این وسیله بسیار مفرح در شهربازی، به مانند  تشک های فنری است  که در بسیاری دیگر از پارک ها نیز وجود دارد. کودکان به ویژه، علاقه بسیار زیادی به ترامبولین دارند. چرا که می توانند در حالی که از امنیت مناسبی برخوردارند، بر روی آن به بالا و پایین بپرند و انرژی و هیجان خود را تخلیه کنند.

ماشین تصادفی:  شاید برایتان عجیب باشد، اما این قسمت از مجموعه شهربازی، شامل همان ماشین بازی کاری است که اکثر ما از دوران کودکی با بازی با آن خاطره داریم. این ماشین ها تصادفی هستند به شما این فرصت را می دهند که بتوانید بدون آنکه نگران امنیت خود باشید، به ماشین های دیگر بکوبید و حتی با آنها تصادف کنید! شاید هم اکنون که در حال خواندن این متن هستند هیجان زده شده باشید. این هیجان زمانی بیشتر خواهد شد که این بازی را با هم سفرانتان انجام دهید. همراه با  لحظاتی پر از شادی و خنده . . .

مری گوراند:  مری گوراند را همه می شناسیم. اما شاید اسم آن را نمی دانستیم. این دستگاه شامل اسب هایی است رنگارنگ و زیبا که در شهربازی ها بر روی یک صفحه مدور می چرخند و استفاده از آن برای اکثر کودکان بسیار دل نشین و جذاب است.

بوستر : بوستر، وسیله تفریحی  پرهیجانی است که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد. بوستر، شامل  یک اهرم است که در دو قسمت آن مکان هایی برای قرار گرفتن افرادی که بر آن سوار می شوند وجود دارد. از ویژگی های بارز این دستگاه که سبب محبوبیت آن شده است، می توان به دَوَران کامل و مرحله ای و برای چند لحظه ثابت ماندن  در ارتفاع بالا اشاره کرد. البته آن دسته از افرادی که هیجان بیش از اندازه سبب ترس و وحشت و آسیب به سلامتی شان می شود، بهتر است از این وسیله استفاده نکنند.

فریزبی:  فریزبی نیز شامل یک اهرم است که یک سمت آن به پایه ها متصل شده و سمت دیگر، جای قرارگیری افرادی  است که سوار آن می شوند. این دستگاه به مانند بوستر، دَوَران کامل ندارد و دقیقا مثل یک تاب عمل می کند؛  به ارتفاع بسیار بالا می رود و به سرعت به سمت پایین  می آید.

تاب زنجیری: این وسیله، نیاز به توضیح ندارد. همه ما با آن، آشنایی کامل و نیز تجربه سوار شدن بر آن را داریم.

نا گفته نماند که این شهربازی در قسمت پایینی مجموعه واقع شده است و برای دسترسی به آن نیازی به  سوار شدن به تله کابین نیست.

 

ماشین رادیو کنترلی

ماشین های رادیو کنترلی نیز چنان چه می دانید، وسایلی شبیه به خودرو هستند که دارای  قابلیت کنترل از راه دورمی باشند  که می توان به وسیله آنها حرکات جالبی را به نمایش گذاشت. قابل توجه گردشگرانی که طالب هیجان و خود نیز خلاق هستید! در این بخش از مجموعه تفریحی نمک آبرود، می توانید با به دست داشتن کنترل این ماشین ها، نمایشی هیجان انگیز و تماشایی  به راه بیندازید.  این تفریح نیز به مانن شهریازی و پارک ماجراجویی، در قسمت پایینی این مجموعه و در نزدیکی در ورودی قرار دارد و جهت دسترسی به آن نیازی به سوار شدن به تله کابین نیست.

پیست موتور چهارچرخ نمک آبرود

موتور چهارچرخ  که به اختصار ATV نیز خوانده می شود وسیله ای است که با استفاده از آن می توان فرودی پر نشاط و هیجان انگیز را تجربه کرد.

گفتنی است که  در هر مرتبه، می توانید به مدت نیم ساعت از این وسیله استفاده کنید. برای تجربه کردن این تفریح نیز نیازی نیست سوار تله کابین شوید.

 

  • باشگاه تیراندازی نمک آبرود

تنوع امکانات این شهرک توریستی بی پایان است. گردشگرانی که از این شهرک دیدن می کنند، می توانند علاوه بر تجربه تمامی تفریح و سرگرمی های مذکور، در صورت تمایل، تجربه تیر اندازی را نیز داشته باشند. باشگاه تیر اندازی موجود در مجموعه نمک آبرود، دومین باشگاه تیراندازی کشور می باشد که در سر تا سر کشور، با نام باشگاه تیراندازی تراپ و اسکیت نمک آبرود شناخته شده استو مهم تر از همه این که، با امکانات و تجهیزاتی كامل ساخته شده و برای رشته های تیراندازی محلی مناسب و استاندارد محسوب می شود.  گفتنی است که این باشگاه، در بهمن ماه سال  ۱۳۸۰ در زمینی به مساحت 24000 مترمربع و قابل توسعه تا 50000 متر مربع به صورت رسمی و با حضور مسوولان محلی و كشوری افتتاح و بهره برداری شده است. شلیک به پرنده بی جان یا تراپ و  تیر و کمان، از جمله بازی هایی است که می تونید در این باشگاه انجام داده و از آن لذت ببرید.

 

  • نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی

در این شهرک توریستی، قسمتی دیگر به نام نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی وجود دارد که گردشگرانی که به حیات وحش علاقه مندند، می توانند در آن تعدادی از جانوران تاکسیدرمی شده را به راحتی ببینند. این بخش بی نظیر از مجموعه مذکور به صورت یک ویترین در ارتفاعات واقع شده و توجه شمار زیادی از گردشگران را به خود جلب نموده است. دقت داشته باشید که      نمایشگاه حیوانات تاکسیدرمی در قسمت بالایی این مجموعه قرار دارد و جهت بازدید از آن، باید از تله کابین استفاده کنید.

  • پیست دوچرخه سواری نمک آبرود

لذت از زیبایی طبیعت شمال، آب و هوای خوش و حال و هوای رویایی این منطقه را در حال دوچرخه سواری در پیست این مجموعه بی نظیر تصور کنید! گردشگرانی که مایل به تجربه چنین لذتی هستند، می توانند ساعاتی خوش را در این پیست سپری کنند. پرسنل پیست دوچرخه سواری نمک آبرود،  از اول فروردین تا پایان مهر‌ماه همه روزه به جز روزهایی که تعطیلی رسمی است، در خدمت گردشگران عزیز در سفر این منطقه می باشند.

  • سینماهای چند بعدی نمک آبرود

باز هم یک امکان تفریحی متنوع دیگر! سینماهای چند بعدی! مسئولان این مجموعه به راستی به وجود همه جاذبه های گردشگری، تفریحی و رفاهی که یک شخص در سفر به یک منطقه نیاز دارد، اندیشیده اند.

چنان چه می دانید، سینماهای چند بعدی دارای طرفداران بسیاری هستند. در این مکان می توانید در حالی که با استفاده از امکانات ویژه و نیز در فضایی شبیه سازی شده قرار می گیرید، با نهایت لذت و هیجان،  به تماشای فیلم هایی متفاوت بپردازید. نا گفته نماند که با توجه به مواردی از قبیل به كیفیت مناسب سینما و فیلم های جالبی که تا کنون اكران شده اند، گردشگران، استقبال بسیار زیادی از این سینما داشته اند. شایان ذکر است که این سینما در قسمت پایینی مجموعه واقع شده است و برای رفتن  به آن نیازی به  سوار شدن به تله کابین نیست.

  • مجموعه تفریحی آکوالیون (نمایش شیر دریایی)

شیردریایی که در این مجموعه قرار دارد، یک شیر دریایی نر كالیفرنیایی به نام بوریس است که در سال 1388 آن را از كشور اسپانیا به این منطقه از کشورمان آورده اند. علاوه بر نمایش شیر دریایی، که فضایی شاد و نشاط آور را در این مجموعه ایجاد می کند، بازدید کنندگان می توانند از فضاهای دیگر نیز  از قبیل  كافه آكواریوم و بركه فلامینگو هم دیدن کرده و از تماشای آن لذت ببرند.

  • پیاده روی و کوهنوردی

برخی از افراد به ویژه گردشگران جوان و ورزشکار، نمک آبرود را به عنوان مقصدی مناسب برای یک کوهنوردی نشاط آور و دلچسب انتخاب می کنند و ترجیح می دهند به جای استفاده از تله کابین، با پای خود، راهی این مسیر رویایی به سمت  قله های دیو حمام و مدوبن  شوند. بدیهی است که پیاده روی و کوهنوردی در این مسیر دل انگیز و هم نوا شدن با زمزمه گوش نواز این طبیعت بکر و بی نظیر،  زمینه ساز خلق  تجربه ای متفاوت برای هر گردشگری خواهد بود.

برخی دیگر از بومیان همان مکان و گردشگران، فضای باز شهرک را به عنوان مسیر  پیاده روی شان بر می گزینند.

و در پایان باید به ذکر این نکته پرداخت که چنان چه دریافتید، مجموعه توریستی نمک آبرود، یکی از کامل ترین و بی نظیر ترین جاذبه های گردشگری موجود در منطقه شمال کشورمان می باشد. در سفر به این خطه سر سبز، دیدن از این مکان رویایی را از دست ندهید.

جهت اطلاع از انواع تور گردشگری داخلی  و قیمت و زمان آنها با مشاورین آژانس هواپیمایی خورشید جهان تماس بگیرید.